matchema & träning - onsdag - dag 2


sådääär. då var man klar med allt för dagen. vart en riktig håll igång dag.
men jag räknar inte med  promenader eller vardagliga aktiveter så som städning och sånt när jag räknar kalorier.
utan det är enbart AKTIVITETER så som gym, powerwalks, eller paddling (; känns skönt o veta att man bränt mer igentligen hehe.
nu sitter jag här och njuter av en pepsi max och sofis mode (:

in

yoggi yalla (175 kcal)
apelsin dryck (230 kcal)
2 kycklingkorvar (200 kcal)
stinas kyckling, liite ris (250 kcal)

ut
kajak paddling 90 min (-500 kcal)


dagens intag
355 kcal


Kommentarer
Postat av: Miss A.M.

Du har ju riktigt smala och fina armar :)

2010-05-25 @ 18:37:41
URL: http://anonymousrockstarlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0