skada mig snälla, annars gör jag det själv.

 

provet gick bra idag tror jag. allting går ganska bra just igentligen.. men mitt liv är endå stress.
jobba med företaget, gå i skolan, plugga, sök jobb, ha ordning hemma, träna, bli smal, vara med M , vara med kompisar. stresstresstress!!!! 
var precis påväg att träna när mamma kommer hem och påpekar drygt att jag inte tagit upp posten på golvet. då bröt jag ihop fullstädigt och jag har inte tagit mig samman sen dess.
jag bara gråter och gråter och gråååteeeerrrrrrrrrrr. sen gick jag till kylskåpet och tryckte i mig lasangette. BRABRABRA FUCKING GREAT. jag som hade vart så duktig. vill bara skrika, slåss, skada mig själv. DÖÖÖÖ. varför tycker M om mig? jag är pateiskt, äcklig. röka kan jag inte göra heller hos mamma. helvettee!!

 

kaffe, yoghurt ~ 100 kcal
liten kycklingklubba ~ 60 kcal
2 fiskfilér i ugn med morotter, lök ~ 200 kcal
lasangette ~ 300 kcal

 

dagens intag ~ 660 kcal

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Ellis

Sv: Tack!



Usch jag känner igen detdär. Den ständiga stressen man möter varje dag. Så mycket man har att göra med skolan, fritiden, kompisar, hemma, plugg OCH viktnedgången. Ibland blir det bara för mycket. Be strong<3

2010-03-04 @ 15:31:44
URL: http://getdowndowndown.blogg.se/
Postat av: elli

stay strong <3

2010-03-05 @ 01:03:15
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/
Postat av: Cookie

600 kcal är ju inte så farligt!:) Träna lite så kommer vågen stå på minus<3

2010-03-05 @ 09:28:32
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/
Postat av: Jos

Nej tänk inte så, du är en underbar tjej och han skulle vara korkad om han inte tyckte om dig!! Jag hatar det där, när allt blir så mycket och en liiten grej gör att man ba bryter ihop och så blir man typ arg på sig själv att man bryter ihop för en sån liten grej men man kan ändå inte hjälpa det. Det är hemskt!

Dra till gymmet och kör boxning, ut med ilskan! Eller ta en låång varm dusch och slappna av framför en bra film. Ta en liten paus så du kan samla kraft! Eller träffa M en stund, det märks att han gör dig glad. Du förtjänar att ha ngn som hnm, han verkar som en underbar kille. Lycka till med allt gumman, du kan klara allt. Du är superwoman. <3

2010-03-06 @ 11:55:18
URL: http://itstimeforthin.blogg.se/
Postat av: s

du är duktig, du borde inte vara så hård mot dig själv :) <3

2010-03-06 @ 12:27:50
URL: http://supersizevssuperskinny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0