M

Det här är svårt att förklara
Kanske inte bara en vanlig låt om min vardag
Toppar och dalar, jag gav dig mitt hjärta
Bara rakt ut, det är min dåliga vana


För det blir så ibland, jag vet
Det tar tid och jag tror jag vet
Vad vi gjorde för fel
Passionerat men okontrollerat, ha - idioter

Och jag vill bara känna hur det känns
Tänka tillbaka, bara minnas konsekvent
På den stunden vi hade, tankar,, ditt eget, din lukt i din nacke
Pussar och skratten, sista gången som vi delade en spliff på balkongen, satt uppe på natten

Och jag minns när jag mådde kasst
Du sa: "Jag kan dra vårt lass"
Det kommer funka, måste funka
Nånstans där så finns vår plats

Kommer funka, måste funka
Nånstans där så finns vår plats
Den enda personen som tagit upp min tankekraft 24/7


Åh, shit vad jag älskar dig..
Trots att jag knappt visste vad de orden betydde
Och det vet jag typ inte ens idag, det gick för fort, vi vände blad
Från ett sånt förhållande tar det lång tid att tända av



Kommentarer
Postat av: evelina

DU ÄR UNDERBAR BABE<3 åh du har alltid dom bästa bilderna haha;) jag får alltid hänga här lite extra å sitta å klicka på spara;);):D

Klart du kommer komma tilbaka till xs linnet;) loooking good honeypaj;);). Haaa en toppen dag, det kommer vi båda ha:) puuuusss<3

2010-03-15 @ 12:59:29
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Du är grym tjejen. Kämpa vidare. You don´t need a man :)De var han som förlorade på detta. De var han! Du är värd så mycket bättre. Kämpa på, de här klarar du :D

2010-03-17 @ 21:00:33
URL: http://ineedyourhelp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0