mysmys


vart duktig och städat hela dagen sen blev det shvettig träning på gymmet! sitter hemma och njuter av regnet utanför fönstret. snart kommer N hit! vi ska på bio ::D sen bär det av till pappi ( vi löste det) jag ÄSLKAR att vara där. det är så jävla stort o mysigt. plus att jag har mycket mer frihet där! och imorgon är det HEEELG = FEEZZT! PUSSPUSSPSS

in
1 knäckemackor, 1 ägg, skinka ( 150 kcal)
grillad kyckling, låg kalori pommes i ugnen (250 kcal)

ut
träning i gym (-600 kcal)

dagens intag: minus 200 kcal

hmm då kanske jag kan få unna mig ngt litet på bion..får se..

Kommentarer
Postat av: LiljaLill

Vad duktig du är! :D Förresten, är det du på bilden?

x

2010-06-10 @ 21:10:00
URL: http://skinnylicioushot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0