midsommarhelgen!

fredag: Ng kom hem till mig på eftermiddagen då vi fixade oss och åt midsomarmat! sen åkte vi med hennes pojkvän till en sjö där det fest. det var grill och bad som gällde! redan efter några timmar däckade NGs pojkvän hon dem ville dra hem. men jag var såå inte redo för det. jag träffade en kille där..S.. SKITSYGG och charmig. namamnam..han ville att jag skulle hänga med på efterfest och han sa att dem fanns massa sovplatser där. jag nappade..det verkade lovande me bara efter EN timma så så sa han som bodde där att han skulle på peace & love festivalen och att alla var tvungna och dra. men gick det några bussar? NÄ! så han killen S erbjöd sig att jag kunde sova hos honom. jag var ju tvungen att säga ja..vad skulle jag annars göra? trodde han borde själv eftersom han var så pass gammal men nejdå. han bodde hemma i världens jävla mansion. vi börrjade hooka upp men jag sa rätt ut att ja tänkte INTE ha sex med honom. men daamn visste han vad han gjord eller? han försökte dock hela natten..men tidigt på morgonen vid 5 tiden somnade han och ja försökte smya ut sängenmen pojken vaknade och drog mig tllbaka i sängen haha. jag gjorde ett nytt försök halv 7 och jag lyckades hhaa. var hemma vid 8 och gick o lade mig vid 10.

lördag:gick upp vid ett tiden och dushade och käkade sen vid 6 bar det av till min kompis jo som skulle ha grillfest hemma hos sig. vi var typ 15 killar och fyra tjejer haha. roligaste kvälle på länge. vid 2 tide på morgonen hoppade alla som var kvar ner i jacuzzin och vi satt där i 3 timmar. kände dock inte för att hooka upp me någon. fick aldeles för mycket action natten innan haha. åkte hem ty halv 12 nästa dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0