matchema & träning - måndag

hallå godingar
börjde morgonen med ett möte med min chef, ska börja jobba imorgon!! :D cashfloow haha. sen möttte jag upp NG så lunchade vi på tintin, sen drog vi hem till mig och låg och shteekte ute o käkade jordgubbar. NAMNAM smsar med han nya killen J med :D:D
kom precis hem från träningen med. ÅH vilken najs dag ju (:

o jaa jag har haft den bilden många ggr, men jag ÄLSKAR DEN


2 knäckebröd, skinka, ägg, yoghurt (200 kcal)
1 kycklingrörsgrej (300 kcal)
jordgubbar (25 kcal)


träning i gym crosstrainer (-600 kcal)

dagens intag: minus 85 kcal

Kommentarer
Postat av: becky

Förstår att du älskar den bilden. Väldigt snygg:)

2010-06-21 @ 21:17:36
URL: http://becky84.bloggplatsen.se
Postat av: Oj..

Oj.. Det är inte alls bra att äta så lite kalorier. Kroppen behöver minst 1000 kcal/dag (egentligen ca 2000 kcal), och man kan lugnt äta mer än så och ändå gå ner. Tror det är livsfarligt att ligga på minus. Kroppen förbrukar liksom 2000 kcal på en dag..

2010-06-24 @ 15:15:40
Postat av: Anonym

vad duktig du är! :D är det okej om jag länkar dig? :) kram

2010-06-27 @ 17:28:53
URL: http://perfectionobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0