pallar inte..snabbis uppdate

träffade armanihunken igår, bråkade med en tjej, blev av med plånboken med alla pengar o mitt leg.  gjorde bort mig inför armanihunken, blev as full och berättade för bästisen N om mina bloggar, mina cutcutemo ärr på benet som jag gjorde på midsommar fast jag sagt till alla att jag rev mig på en buske...mensen är på väg och min mage är som en stor jävla boll. tränade igår. fortfarande inget godis eller onyttigheter. orkade inte träna idag.

återkommer när jag slutat dunka huvudet i väggeeen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Saknar er allihop!



Ska läsa din blogg och uppdatera mig om vad som pågår! =)



Hur går det med vikten?



kram!

2010-07-17 @ 18:39:42
URL: http://dontswallow.blogg.se/
Postat av: ViktigPetra

Sluta inte skriva! Jag ar tillbaka efter en liten paus, kom tillbaka du med! :) Var langesen sedan du skrev sist

2010-07-22 @ 01:28:48
URL: http://viktigpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0