nytt kapitel


dålig på att uppdatera, jag vet. jobbar så himla mycket. är verkligen kul att jobba! men känns endå som jag fastnat lite. matvägen och träningen har inte gått alls. försöker hitta tid att vara med mina vänner helt enkelt. står ganska stilla på pojkfronten med. har lite flings som jag smsar här o där men inget särskilt att nämna.
funderar på att skaffa en NY blogg. för er som inte vet har jag haft sådana här bloggar sen jag var 15 år. men bytt till en ny när jag känner att jag hamnat i en ny fas i livet. och jag tror det är dags nu. min första anonyma blogg är så himla nostalgisk. första fyllan, första kyssen. allting var så nytt o spännande. den här bloggen har verkligen vart mycket pojkar, skola och min första kärlek M, som e det närmaste jag kommit till pojkvän och festfestfest.

jo men jag gör det.
EN NY BLOGG. nya tag. ett liv utan skola. ett liv där man får gå på systemet. nya äventyr mot vuxenlivet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0