M


jag vet inte varför jag ens hoppades..men idag är en sjukt speciell dag för mig o alla vet det. jag trodde verkligen det fanns en chans att du skulle höra av dig och bara säga dem orden..grattis..det är allt jag skulle begära. du var online hela jävla tiden. varför tar du inte bort mig från din lista?
hur kan man ÄLSKA och HATA någon så mcyket på samma gång. o du vet inte ens om det. att jag älskar dig.
hur kommer det sig att jag fortfarande drömmer om dig? att jag fortfarande vill ha svar på alla mina frågor? jag gjorde ju INGET fel. jag var inte toffling, lättfotad eller något sådant. vi tog det lungt. jag brydde mig om dig, lyssnade på dig. dina kompisar älskade mig och ville att du skulle bli ihop med mig. fan för dig.


AJA, det här ska vara en glad dag. alla ringer och vill prata och vara glada. jag vill vara låsa in mig i ett mörkt rum. tjock o äcklig och saknar M så in i helvete.

Dagen
städa
träna
sola
joba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0