jag + hockeylag + utgång = FETT KUUUL


igår gjorde jag och AL oss själva rå snygga och drog till en klubbstuga där ett hockeylag skulle ha lagfest. min bästa killkompis går där. det var hon & jag och 15 killar haha!
aja AL dumpade mig precis innan utgången för ett SVIIIIN som hon "dejtar" whatevar han e ett asshole fifan.
så det blev jag, 15 killar istället. haha FYFANA VAD KUL DET VAR. massa uppmärksamhet heela tiden. var hemma kl halv 6 på mörra.
juste armani hunken hörde av sig också han ringde mg och vi ska nog träffas ute idag. han kallar mig prinsessan ahah. every girl should be treated like a prinsess!

FETT bakis och nu ska jag ha släktkalas för jag fyller 20 (!!!!) snart. sen ska jag träffa AL och så ska vi hem till några pojkar o förkröka sen utgååång!

juste fortfarande inget fettomat eller godis på 6 dagar! feels good. ska inte väga mig förens fredag iallfall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0