hatar dig

varför kan du aldrig bara stötta mig?
säga att jag duger som jag är?
säga till mig att man kan göra allt bara man lägger manken till?
är det inte det en mamma finns för?
istället är jag odugligbar för dig
värdelös

idag tog jag modet att berätta om min resa att jag vill åka SJÄLV till asien. bara komma iväg på en resa som gör en starkare i själen.
men du skulle bara håna min idé, himla med ögonen. precis som om jag är för världelös för att kunna göra något sådant.

det är människor som du som gör att drömmar krossas. som gör att man känner sig oduglig och otillräcklig. som gör att man svälter sig själv, skär sig och undrar vad fan man är för patetisk människa.

ta           mig           långt              härifrån

Kommentarer
Postat av: e

<3

2010-08-03 @ 19:18:39
URL: http://demia.blogg.se/
Postat av: Miss A.M.

Usch, hata sådana människor. Bry dig inte om dem!

2010-08-03 @ 19:59:21
URL: http://deardirtydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0