uppdate..trött från helgens bravader med gänget


hey guys!
kom precis hem från helgen hemma hos FJ. vi bor bästan alltid tsm på helgerna eftersom hennes mamma bor hos sin pokvän då. jätte skönt är det.
i lördags var det som sagt fest med gänget hemma hos FJ. det var askuuuul! jag drack ganska mycket men blev aldrig för full. fyfan vad jag älskar att festa.
S var där..han har tydligen gjort slut med sin tjej nu, men jag försökte så mycket som jag kunde, att skita i honom och spela att jag inte tycker om han längre. han är faktiskt i mitt förflutna nu. festade iallfall till morgonen!
på söndagen kom gänget hem till FJ igen och vi hade mys/filmkväll.
vårat "gäng" består av ca 12 personer som är sammankopplade till varandra på ett eller annat sätt och alla bor inom 5 minuters avstånd från varandra. det är faktiskt underbart med sådan gemenskap. även om det innnebär ganska mycket drama.
idag skulle jag hem till mamma men först drog jag och FJ till en tjej i gänget klockan 11 på mörra och åt frukost tillsammans och snackade lite skit helt enkelt

men nu sitter jag här hemma. nöjd med helgen. ångest att skolan börjar på fredag. när börjar ni? ångest över mitt fett. skött mig bra på matfronten men har inte tränat sen i fredagss!! skärpning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0