tillbaka!

 

nyårsfirandet
wow vilket nyårsfirande det blev! först tjejmiddag med dem bästa, sen fest i långedrag och sen efterfest i möldal. det var hemma klockan 11 på morgonen och har sovit nästan hela dagen idag haha.

killstatus
: FRI som en fågel. avslutade det helt med B. han började tycka om mig för mycket. det är bara taskigt mot han.. hade aldrig en enda fjäril i magen för honom.
har alltid haft ett öga för M. en riktig bad boy in i märgen men endå ett gott hjärta. snaggat hår, lång, tatueringar, spelar ishockey. fått sjukt bra kontakt med han på sista tiden och mina kinder blir rosiga bara jag chattar med han..får berätta lite mer nån annan dag!

tjockisstatus:
var nere i 68,5 kg kg men är uppe i 70 nu igen. FAN. ska köra världens PW imorgon på morgonen med MH. gött.

kompisstatus:
jag har världens bästa kill och tjejkompisar helt enkelt. punkt


imorgon ska jag läsa och kommentera alla era bloggar, saknat er massa <3






Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för din kommentar, välkommen tillbax du med. :) Har verkligen saknat alla era bloggar känns som om det var för längesen.



Jag länkar till din blogg om det är lugnt?

2010-01-02 @ 12:08:32
URL: http://perfectionismydirection.blogg.se/
Postat av: Tilly

Yeees du är tillbaka!! :)

2010-01-03 @ 11:34:53
URL: http://tillylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0