svar på era frågor (:

anser du dig själv vara snygg om du bortser från vikten?
ja, jag är nöjd med mitt utseende annars.

vad har du för klädstil?
jag följer nog modet ganska mycket, men jag älskar att blanda tjejigt/romatiskt med lite rockigt. typ en vit spetsig tunika med skinjacka och nitar. SHNYGGT!

vad är du mest nöjd med på din kropp och vad är du mest nöjd med i ditt ansikte?
med min kropp är jag nog mest nöjd med mina långa ben, och i ansiktet får det nog bli mina gröna ögon.

vem var din första pojkvän?
jag har aldrig haft en pojkvän. springer alltid innan det blir för seriöst. tror det är darför jag dras till players, för då vet jag att dem inte kommer vilja något seriöst.

när förlorade du din oskuld?

den har jag kvar.

Favorit träningsform?
rida absolut! håller fettet borta från innerlåren och magen platt. annars är det MRL och bodypump pass på gymmet.

Hur långt är du beredd och gå för att du skall få den perfekta kroppen?
jag skulle aldrig börja mixtra med droger för att hålla mig mätt. annars är jag ganska beredd på vad som helst

Vet någon i din omgivning om din "ätstörning?
alla mina kompisar vet jag jag är viktfixerad men jag tror inte dem vet till vilken gräns.

när började du vilja gå ner i vikt?
kommer inte ihåg men jag har dagböcker då jag skrev om mitt äckliga fett i fyran. (och då var jag en pinne!!)

vad är det minsta du vägt respektive högsta du vägt?
högsta var 72 kg och det lägsta jag vägade var 1an i gymnasiet. då vägde jag 58 kg till mina 177 cm. men då slarvade jag med maten och red nästan varje dag. började svimma på olämliga ställen så jag slutade med ridningen ett tag.

kan inte du lägga up en bild på dig?
vill inte visa mitt ansikte. but here u go.






Kommentarer
Postat av: Hillary

Oj, 4:an, vad tidigt. Själv var det 6:an för mig ;)

Fin bild och bra blogg ;D

2010-01-25 @ 17:09:32
URL: http://lollipopland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0