sluta sluta sluta

FJ, min älskade bästa kompis. de är något med henne. eftersom alla killar tycker om henne, blir kära i henne. jag vet inte hur många killar jag vart förälskad i, som vart förälskade i henne. vi är lika snygga men hon är blyg och fnittrig medas jag tar mer plats och är inte rädd för att synas. jag tror killar gillar mer hennes stil iallfall i den här åldern. jag tror jag ka vara lite skrämmande med min ytliga självsäkerhet. men NU NUUU ser jag att M har skrivit på hennes fejsa. inget särskilt. bara en kort kommentar om en grej hon skrivit på sin status. men jag blir avundsjuk direkt. paranoid nästan..

AJA skitsamma. jag har haft så sjukt mycket i skolan att jag inte hunnit med något annat. har suttit 2 dagar i steck och bara pluggat. känner mig jätte duktig med det iallfall. har bara tränat 2 gånger denna veckan än så länge vilket inte känns så jäkla bra. MÅSTE BLI SMAL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0