och så vart träningen igång


hello girls
idag har vart en ganska lugn dag. vaknade vid 2 tiden. städat hela min garderob, (tog typ 3 timmar) vart nere och tränat ett timma. tränade bodypump. fyfan vad jag älskar och träna! bestämde mig för att ha min tjockisdag idag så det blev choklad på 100 gram. men känner endå fett stor ångest. så här blev dagens matintag iallfall;

brunch: stekt ägg, champinjoner, paprika, lök, bacon, vitlök blandat i en stor god gojja! (200 kcal)
middag: samma som ovan fast mer (400 kcal)
godis: choklad (550 kcal)
träning: bodypump (-500 kcal)

dagens intag: 650 kcal

Kommentarer
Postat av: Jos

Aa, jag älskar bodypump!! As kul :)

2010-01-06 @ 23:04:02
URL: http://itstimeforthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0