när x.et får reda på att jag träffar M

-    x:et    - säger:
lycka till med M----- hoppas du fattar vad fan du ger dig in på, snacka om att du respekterar dina vänner till 0 % Forget me as a friend! Just so you know.. idiot
-    x:et   - säger:
Hoppas han gör dig gravid också. du är en total idiot som faller för honom..
-    x:et    - säger:
han knullar dig sen lämnar han dig, be prepared!

nr.1 jag har träffat henne max 5 ggr i mitt liv = inte nära vänner.
nr 2. jag har inte ens gjort något med killen förutom att prata.
nr 3. om jag hade börjat få starka känslor för honom så hade jag snackat med henne först innan jag hade gjort något.

fan jag hatar det här. vad hade ni gjort?

Kommentarer
Postat av: Think Thin

Kul med lite sällskap! Lycka till! :)

2010-02-01 @ 07:32:57
URL: http://thinkthin.blogg.se/
Postat av: down

jag säger bara att du borde låta ditt hjärta styra. jag och min pojkvän blev tillsammans när han hade tjej. visst blev det kaos ett tag, men nu har vi vart tillsammans i 1 år, och det är honom jag kommer gifta mig med. So worth the trouble!! lycka till! :)



2010-02-01 @ 08:24:13
URL: http://downdowndown.blogg.se/
Postat av: skinny love

jag hade precis samma problem, men jag struntade i vad min kompis sa och lät mig skapa en egen uppfattning. Det är det bästa jag gjort, vi har varit ihop i nästan 4 månader och jag är lyckligare än nånsin!:) Skapa dig en egen uppfattning, det är det bästa tips du kan få! Lycka till!

2010-02-01 @ 17:46:26
URL: http://skinnylove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0