matchema & träning - onsdag


MEN hej äckelvärder? storm, regn,hagel, slask, smö och annat mys!
fyfan vad jag stoppar i mig mycket mat. men håller igång hela tiden från 6 på morgonen till kvällen så det blir typ hets när jag väl ska äta. funderar på att fasta men är ju sjuk och känner mig svimfärdig hela tiden. speciellt när jag tränar. kom på att man kan trycka på en knapp så hela maskinen går upp så det är så man går i en backe! NAJS.

yoghurt, fullkorn havrefras (200 kcal)
gårdagens rester lax. etc (300 kcal)
korv stroganoff (400 kcal)

träning PW på bandet (-550)

dagens intag - 350 kcal.

Kommentarer
Postat av: Naughtyn

Det är just det som är nackdelen när man inte äter regelbundet - då blir det lätt så att man vill hetsa när man väl äter. Du kanske kan dela upp måltiden istället och äta samma mängd fast utspritt över hela dagen? :)



2010-01-28 @ 12:33:06
URL: http://naughtyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0