matchema tors, fredag..ÄCKLIG


torsdag

vaniljyoghurt med fullkornskuddar (200 kcal)
korv & stoganoff (350 kcal)
nudlar (180 kcal)

dagens intag: 730 kcal

FYFAN. säger jag bara. äckligäckligäcklig. men jag var för svag för att gå ner och träna. den lilla energi min sjuka kropp hade var jag tvungen att lägga på plugg till provet nästa dag.

fredag
vaniljyoghurt med fullkornspuffar (200 kcal)
en halv bakpotatis med kycklingröra (300 kcal)
big&co på donken (1000 kcal?)
en hel noblesseask (550 kcal)

dagens intag: 2250 kcal (HAAAH)

ASSÅ!!! ÅÅÅH. vad fan var det där? ok jag vet att jag FÅR ha en tjockisdag men jag ka fan inte använda den. man blir ju inte precis smal. precis dagen innan jag ska träffa M med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0