kul kul kul men fail fail fail..


fredag
grymt lyckad fredag. skötte mig bra med maten och träningen. hamnde totalt på 300 kcal inklusive alcoholen. började med förkrök och presentöppnande hemma hos killen som fyllde år. sen blev det utgång och sen efterfest hemma hos FJ med skitsnygga killar grr. ASKUL kväll/natt.

lördag:
jag och FJ vaknade sjukt sent. båda mådde illa..var tvungna att banga kvällens utgång. kände mig lite irreterad för jag ville ju verkligen träffa M. men som tur var var han tvungen att jobba fram till natten och sen skulle han mecka med sin cross som han skulle köra nästa dag (dräggel?) ingen träning, käkade pizza :( FAIL.
p.s vi ska träffas nästa lördag istället :)

söndag
var med min pappas flickvän och hennes kompis. så jävla kul hade vi. pappas flickvän är 18 år yngre än honom så hon e bara 30 år och hennes kompis var 24. så inte såå stor åldeskillnad endå. plus att dem är lika flamsiga och barnsliga som mig. vi åkte ut med den nya bilen som pappa köpt, lyssnade på råhög musik hahah. sen åkte vi hem igen och kollade på O.C halva natten. käkade...vitlöksbröd...varför är ja så äckliiiiiiiiiiig...:'(

idag
känner mig helt äcklig och degig. ställde mig på vågen..69,5 FAN. tänk om jag hade skött mig lördag och söndag med..hade antagligen stått på mindre. fick iallfall pappa att INTE köpa pizza utan köra på köttfärsås & spagetti. hade min första filosofi lektion idag. det finns INGET tråkigare än filosofi. HATAR det. ingen träning blir det heller. hinner fan inte. ÅH! FETTO
jag är allt en liten bitterfitta idag, ursäkta!

tack för alla fina kommentarer. blir så glad och taggad att gå ner i vikt och skriva i bloggen då ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0