Helgen med gänget = catfight, killar, och blodigt slagsmål

(GUMMAN JAG VET ATT DU HAR HITTAT MIN BLOGG. SNÄLLA SLUTA LÄS. DENNA ÄR PRIVAT, MIN DAGBOK, DET KOMMER BARA SKADA VÅRT FÖRHÅLLANDE. JAG BER DIG ATT SLUTA LÄSA REDAN NU. ÄLSKAR DIG!)

fredag

började med förkrök hemma hos FJ med tjejerna sedan utgång! hela gänget var ute som vanligt. det var en kille där, B som FJ är lite småintresserad av. det värsta är att jag kände att vi klickade vi med. vi satt säkert 1 timme och pratade inne i rökrummet. och när någon av dem andra killarna kom in, såg han till att dem gick där ifrån så vi kunde fortsätta snacka privat. sen kom FJ in och jag kände mig dum..jag har ju inte gjort något fel igentlligen men endå. var hemma klockan 6 på morgonen!

lördag
segade hela dagen och väntade på att det skulle bli kväll. det skulle vara krök hos en av tjejerna och denna kväll var B där med. en tjej som jag bråkat med skulle vara allmänt bitchig och hela tiden skulle bjuda ALLA på shots utan mig då såklart..
sen så kom tjejens pappa hem vid 12, så vi bestämde oss för att dra ut endå. det första jag märkte när jag kom in där, var att det va en kille där som har hotat mig och min pappa (riktigt sjuk kille) så B drog undan mig och snackade med mig och lugnade ner mig, sen när vi skulle gå därifrån så såg han att jag frös och gav mig sin jacka. men nu kommer det värsta. världens idiotgäng kom och det blev slagsmål. jag skrek och grät och försökte gå imellan så mycket jag kunde vilket resultearade ett jack i mitt finger så det blödde utav helvete.
B tröstnade mig och hämta snö till mitt finger. haha fan. jag ville inte börja gilla han. kan inte göra så mot FJ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0