en kväll, natt, morgon med M <3

jag och NG började kvällen med förkrök hemma hos M kl 8. man märkte det i blickarna. det var något där. vi drog in till stan vid halv 11 och var ute och dansade enda tills dem stängde. det var på väg att bli bråk. en kille som M bråkat med i typ 5 år var där men den andra killen skyndade sig där ifrån haha, thank god.
sen gick vi och käkade och då satte jag mig längre ifrån alla andra bara för att se om M skulle flytta på sig till mig. och det gjorde han!! sen skulle det vara efterfest hos honom så alla drog dit. och vi höll handen hela vägen hem till han. när vi kom hem till han däckade alla utan han och jag, och vi snackade till 8 på morgonen och bara satt nära varandra och gosade. han ville att jag skulle sova över men jag valde att dra mig hemåt. och nu idag fick jag sms från han :D haha jag är som en liten flicka..

fredagens matintag
korv stroganoff med lite ris (200 kcal)
3 öl (140 kcal)

utag: -500 kcal på bandet

dagen intag: -160 kcal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0