fix me


When you try your best but you don't succeed..
When you get what you want, but not what you need..
When you feel so tired but you can't sleep
Stuck in reverse.

And the tears come streaming down your face ..
When you lose something you can't replace ..

When you love someone but it goes to waste ..
Could it be worse?

Det kommer bli FJ och B. inte jag och B. självklart inte. varför kan man inte styra sina känslor? jag föll verkligen för den här killen. men hon var först, hon har övertaget, det är hon som ska ha honom. jag kan inte göra något annat än att försöka skaka av mig det. kanske det fortfarande kunde blivit han och jag. men jag har ingen ork. ingen ork att försöka tävla om samma kille.

vad har hänt mer? en grov fylla i lördags. tårar och och en panikångest attack i söndags. värsta jag vart med om. ville inte hem till mamma idag. hon kan aldrig få mig må bättre. den panikångest attacken var en av det värsta sakerna jag vart med om. och mamma bah: jaha? sånt kan du ju inte hålla på med. man får väl lära sig att kontrollera det. precis som om jag hade kontroll över det?? bangade skolan idag. det är stört mycket plugg med. take me away..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0