helgen - LÅNGT och ointressant INLÄGG för de ointresserade



fredag
först var vi hemma hos M och förkrökade. efter det gick vi ifrån de andra och snackade. han berättade att han har gjort hemska saker i sitt liv och har alltid hamnat i slagsmål och att han mår så jävla dåligt på det. och att jag får han att må bättre och lugnare. att han kan snacka med mig. och när jag sa att jag skiter i vad han har gjort i sitt förflutna, att jag ser att han är en god människa och att han kan snacka allt med med mig..så blev han helt blank i ögonen.
sen lade vi oss allt skit bakom oss och begav oss mot nattklubben. vem hade glömt sitt leg? jo jag! vem charmade sig in endå? jo jag! haha. sån tur va. där inne var det askul! jag och NG shakade loss på dangolvet. sen när vi skulle gå ut och röka. så kommer en kille fram till mig och bah: du tjejen! får jag knulla med dig eller? får jag det? M hörde det och gick emot han och stod en cm ifrån han och frågade vad fan han säger till hans tjej och bad han dra. jag älskar att han e så beskyddande haha.
sen när vi drog därifrån kramades vi och han viskade att vi skulle höras. sen direkt därefter ringde han mig och kollade att jag kom hem säkert. sen fick jag ett sms som det stod så här
" det var riktigt sköjj ikväll <3 måste snacka om en sak med dig imorgon. så så gött. puss <3"
hmm..undra vad han vill prata om haha. tycker M är så jävla lik ryan OC. inte utseende mässigt men personligheten. genomsnäll kille, beskyddande, men hamnar lätt i slagsmål och problem.

in
cornflakes, mjölk (120 kcal)
samma som igår (250)
alcohol (180 kcal)
cornflakes, mjölk (min fyllemat!) (120 kcal)

ut
4 timmars shakeande & svettande på dansgolvet?


lördag
sjukt seeg och trött. borde plugga och träna men orkade inte. träffade upp FJ och 2 killkompisar. vi satt och drack öl och rökte vattenpipa. sen gick jag iväg en stund för att snacka med M. han ville ju säga något till mig. han ville bara berätta hur det låg till med hans kriminella förflutna. han kände att jag behövde veta det. sen drog vi ut till en kvartskrog. men jag var inte alls taggad. jag vill bara träffa M. tyvärr skulle han jobba kl 6 nästa dag :(

in
conflakes, mjök (120 kcal)
tacos, mest grönsaker och köttfärs (200 kcal)
alcohol (180 kcal)
liten korv med bröd (200 kcal)

ut - inget


söndag
mår mycket bättre nu än innan idag. var skönt att skriva av sig om pappa. ni ska veta att jag älskar honom såå mycket. oavsett om han har vart dum i huvudet så har han alltid brytt sig om mig och älskat mig. vilket man inte kan säga om många pappaor som inte ens har missbruksproblem. pappa är iallfall idag en frisk och glad pappa. som bor tillsammans med en underbar tjej. så nu lever vi det goda livet. men ärren sitter forfarande kvar lixom.. smsat med M hela dagen. han kallar mig hjärtat o grejer. haha så söt. <3
är skitstolt över mig själv att jag inte käkat något godis eller fet mat den här helgen!

in
cornflakes, mjölk (120 kcal)
färska kräftor, fisk i en röra med lite pasta (250 kcal)
en caffe latte (?)

ut
promenad (-200 kcal)


Kommentarer
Postat av: elli

Åh vad roligt att höra om M :D



Förstår att det är skönt att prata av sig om sin pappa.. Min pappa har också skadat mig på många sätt. Han har förstört så mycket i mitt liv men jag älskar honom lika mycket för det. Man måste förstå att människor (inklusive du och jag) gör dumma grejer. Med mening och utan att mena det. Man måste lära sig att förlåta och gå vidare.



Förlåt nu vart det j-vligt långt men ah.. Ta hand om dig <3

2010-02-07 @ 22:59:29
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/
Postat av: TY

Här är man inte ointresserad i alla fall. M verkar i alla fall tycka om dig riktigt mycket! :)



Och jag hoppas att det ordnar sig med din pappa. Det kan vara skönt att få skriva av sig ibland!

2010-02-07 @ 23:46:28
Postat av: Felicia

Är det vanliga cornflakes som du äter?:)

2012-04-09 @ 11:32:46
URL: http://feelicialundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0