party, M, fail

fredag


började med förkrök hos FG med alla tjejer. sen mötte vi upp boysen och drog till ett skönt förkrök ställe innan vi drog ut på nattklubben. på nattklubben kom M och hans gäng. herre guh vad het han är. hans stil, attityd ALLT. grr. kvällen var överlag jävligt rolig. men ett as stort bråk med FG och ett nästan-slagsmål förstörde lite. innan natten led mot sitt slut förflyttade vi oss till en annan nattklubb. jag och M höll om varandra, och höll hand och grejer. kände verkligen som jag var hans tjej haha. synd att han har så svårt att släppa in människor i sitt liv. speciellt killar. han var lite off mot mina killkompisar. menmen. tänker på M hela tiden. gah. sen åkte jag hem till MH som var själv hemma och hade vart på en annan fest under natten. så vi efterfestade lite hon och jag haha!

matchema

yoghurt, flingor (120 kcal)
bönor, potatis massa grönsaker (300 kcal)
2 ägg (140 kcal)
alcohol (200 kcal)

lördag


idag mådde jag skiiit. jag och MH segade hela morgonen och halva eftermiddagen. hon skulle ha parmiddag hemma så drog hem till FG och redde ut vårt stora bråk dagen innan. hon bad om ursäkt men jag kommer inte glömma.. sen gick vi och köpte..GODIS. yep efter 12 dagar bröt jag det. VANLIG coca cola och nästan 200 gram choklad. lämnade 3 rader. BRA DÄR. duktigt S. hur kan jag göra så? enda anledningen varför jag drar mig lite med M är för att jag hatar min kropp...smsar med M heeela tiden. och han har inte ens comviq. i'm a broke bitch ;)

1 apelsin (50 kcal)
1 kokt krov med bröd (200 kcal)
coca cola (200 kcal)
choklad (650 kcal)




Kommentarer
Postat av: elli

Haha låter som en väldigt innehållsrik helg iaf ;D Oroa dig inte över godiset, det är snart borta i vilket fall ;) <3

2010-02-14 @ 10:34:25
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0