pappa


du har blivit en bra man nu. nu när du hittat en bra tjej. men hur ska jag gå vidare? hur ska jag bara kunna glömma allt du gjort mot mig? alla födelsedagar och julaftons du kommit packad. alla gånger jag hittat dig däckad och vart tvungen att hjälpa dig hem. alla gånger polisen knackat på våran dörr. det är DITT FUCKING fel att mamma aldrig har kunnat vara en mamma för mig. du gjorde så hon var tvungen att jobba hela tiden. alltid. jag fick en utbränd mamma, som jag inte ens kunde väcka när jag hade mardrömmar så jag skrek och svettades. för då skulle jag antagligen få en smäll för att jag väckte henne. alla dina fester med äckliga gubbar som flörtat med mig. alla de gånger jag hittat knark helt öppet på bordet precis som du vill att jag ska se det. så många gånger som jag offrat mitt liv för sin skull. skitit i skolan för att ta hand om dig. den gången du höll på att supa och knarka dig till döds. när läkaren sa att du borde vart död för länge sen och att dem inte kunde fatta att du lever. hur ska jag bara gå dra ett strck över detta? KAN NÅN SÄGA DET?? jag är fortfarade trasig. jag är fucked up på grund av dig. men du är ju så himla bra nu. så hur ska jag kunna vara arg på dig? jag kanske är en idiot som tror att jag kunde vara annorlunda än dig. jag är lika misslyckad. så fuck it. jag sitter här med min öl för tredje dagen i rad. precis som dig pappa. känn dig stolt. du har fuckat mitt liv för alltid. och du kommer aldrig fatta. för du har turen att du har minnesluckor av det mesta.

Kommentarer
Postat av: cherry

massor med kramar till dig <3

2010-02-07 @ 14:51:50
URL: http://icecherry.blogg.se/
Postat av: elli

stay strong <3

2010-02-07 @ 19:12:58
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/
Postat av: skinny love

gumman:( har oxå en alkolist hemma, men han är inte i närheten av det du har skrivit här. Jag som tyckte jag hade det jobbigt hemma, ska aldrig mera klaga, när jag vet att det finns folk som har det värre. stor kram på dig!

2010-02-07 @ 19:45:27
URL: http://skinnylove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0