matchema & träning - måndag


måndagen blev inte alls som jag tänkt mig. inget plugg. sov bort nästan hela dagen och kollade på O.C njöt av att vara själv hemma hos pappa, och sitta och bolma massa cigg innan jag skulle hem till mamma.
tränade gjorde jag iallfall. sen träffade jag MH och gjorde det jag inte skulle gjort. vi åt..vi gick och käkade på kinaresturang. inte för att det var så onyttigt och jag bangade riset men..
jag kommer hamna på plus idag för det..det är så konstigt. när jag startade den här bloggen så var jag nöjd när jag hamnade under 1000 kcal sen 700 kcal sen 500 kcal..nu måste jag hamna på på minus för att bli nöjd..har det blivit så för er med?

in
mjölk, cornflakes (120 kcal)
lite falukorv, mos brocolli (250 kcal)
kinamat (250 kcal)

ut

träning (-500 kcal)

dagens intag: 120 kcal

Kommentarer
Postat av: fanciful

det är inte bra... :/

din basala energinivå är det kaloriantal som din kropp och organ måste få för att kunna jobba... tänk att 350 kalorier är typ 1/5 av det din kropp egentligen behöver... usch :(

2010-05-25 @ 23:00:54
URL: http://fancifuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0