Helgen! love, party & friends

Fredag


skulle på min första officiella dejt med M innan utång med gänget. men såklaart hade jag kollat fel när bion gick så vi var 1 timme sena..fick iallfall pengarna tillbaka.. så istället åkte vi hem till FJ som hade förkrök. M kunde dock inte dricka något för vi åkte med hans bil plus att han skulle upp tidigt nästa dag..sen var det massa drama i gänget! tjejerna vs killarna. FJ spydde påvägen in till stan. så jag bangade dem och drog MH och dem tjejerna istället till ett annan nattklubb. det var skitkul!


lördag

segade i princip hela dagen. FJ tjatade på att jag skulle hänga med på hemmafest. SL och hockeygrabbarna ville att jag skulle hänga med dem ut. kollade i plånboken..typ tom. kände på mitt humör..trött...saknade M så in i attan. han ville ha filmkväll med mig så bestämde mig för att åka hem till han. och DAMN vad vi hoookade uup. waaah. tjejer..killen vet vad han gör!! sjukt snygg var han igår med. inget sex än dock. han försöker inte ens gå så långt. känns good.

söndag

vaknade upp hemma hos M 9 på morgonen. M låg heldäckad kvar i sängen. gick upp tog en cigg, kollade på tv, käkade lite. somnade lite. gjorde om allt igen  3 gånger. väckte han kl 1 och tvingade upp han haha. vid 2 tiden skjutsade han hem mig och helt plötsligt ser jag att han åker en annan väg. han ska hämta upp sin MAMMMA. han vill alltså att jag ska träffa henne. kände mig lite glad över det. ville dock inte strula med M framför henne när vi sa hejdå så jag bad han följa mig till dörren haha. WTF. har vart med M i 3 dagar. och jag saknar han så det gör ONT.

Kommentarer
Postat av: Lucy

åh jag blir helt varm av att läsa din nyförälskelse. Jag och min pojke har 15 månader, man kan inte låta bli att längta tillbaka till det där precis i början pirret. Även fast vi fortfarande är nykära, så är det ju inte så att man är som främlingar för varandra som i början....

NJUT säger jag bara, njut i fulla muggar! :-D



Och japp, ny månad, nu kör vi på tjejen! <3

2010-03-01 @ 09:20:46
URL: http://dontstandstill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0