helgen - first kiss

fredag
hemmafest med gänget! finns inget att klaga på. var hur kul som helst. blev lite för full i slutet kanske haha men inte överdrivet.

lördag
mådde sådär. segade halva dagen sen kom M och hämtade upp mig. bästisen NG och hennes kille var med också. vi var hemma hos M o kollade på massa filmer och tog det lungt. det var skit mysigt men vi gjorde inget förutom att hålla hand och sånt ^^


söndag

åkte hem till M igen. den här gången var vi själva.. vi mös och kollade på film. för varje timma som gick blev det mer och mer intimt. det var i luften på något sätt. tillslut bankade mitt hjärta nästan sönder av all spänning. han ville inte att jag skulle gå. jag ville inte gå. klockan blev väldans mycket och han skulle upp klockan 5 på morgonen. han frågade om jag ville sova över. självklart gjorde jag det. vi lade oss i sängen. kollade på varandra, rörde varandra. jag började bli alldeles darrig, kall och varm samtidigt. helt pltösligt kysstes vi. och det var underbart. och kysstes och kysstes och kysstes haha. han försökte inget annat. det kändes så bra. det blev mer romantiskt då på något sätt. jag älskade sättet han kysstes, sättet han rörde mig. vi låg sked hela natten och höll hand. eller ah hela natten skulle jag väl inte kalla det. 2 timmar senare ringer hans väckarklocka. han snoozade den och gosade med mig istället. sen gick han upp, satte på sig kläderna och sa att han hade en lagt en nyckel på bordet som jag kan ha..sen kysste han mig hejdå.. fast det slutade i massa hångel tills han var tvungen att skynda sig till jobbet haha. det känns som om det inte händer mig. som om jag är med i någon film eller något haha! trots hotade X flickvänner, till M:s problem med slagsmål, hot och poliser..så är vi me varandra nu. vi har vart med om så mycket tillsammans på så kort tid om man säger så..

träning/mat

sämstsämstsämst. men när jag åkte hem till mamma idag så bah: men ooj vad du har blivit smaal! det kändes bra för mamma skulle aldrig säga något sådant och inte mena det.

Kommentarer
Postat av: cherry

sv: Vad kul med M! Glad för dig skull :) Stay strong <3

2010-02-23 @ 17:42:50
URL: http://icecherry.blogg.se/
Postat av: skinnylove

åhh, låter helt underbart!:)

2010-02-23 @ 18:04:04
URL: http://skinnylove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0