GOD MOrNING DARLINGS



jag hatar att det är så stressigt i skolan nu innan man går ut. fast än jag är ledig idag kommer dagen mest bestå av plugg. haha min kompis som sov här i förrgår var väldans orolig för mig. hon hade vaknat att min mage kurrade jättemycket och jättehögt.
ah juste M hade fått nys om allt xet gjort mot mig. så igår så sa han bah: bara så du vet så står jag bakom dig till 100% du behöver aldrig oroa dig för de.." han är så sööt. döör.


to-do-list

jobba med projektet
plugga webb
träna
åka hem till pappa

Kommentarer
Postat av: evelina

sv: tusen tack:) hoppas på mer fort som fan nu;)

vi kommer lyckas<3 stay strong

2010-02-04 @ 11:46:24
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0