god morgon


hej sweeties. har världens ångest från igår. fattade inte hur jag kunde med att stoppa så äckliga saker i min mun.. menmen. bara att se framåt igen! satte klockan på 8 för jag skulle träna men vaknade kl 10! så irreterande. känner mig fortfarande lite bakis haha. pappa och hans tjej kommer och hämtar upp mig runt 11. då blir det iväg till småland och släkten! min fjärde kusin ska döpas! känns bara segt att jag vet att det kommer va massa onyttigt där..kommer se ohyffast ut att inte äta. men i don't care!

Kommentarer
Postat av: evelina

sv: men döda mig istället, bröt ju typ ihop igår efter att jag fick veta att jag skulle flytta å grejer. å åt taco å godis med en vän (tackålov bara en halv taco, å det var fullkornsbröd) men ändå. Känner mig mongo fet tänker fan inte ställa mig på vågen på ett par dar. Är livrädd att gått upp, måste vara hemskaste mardrömmen. Fyyy fan! men nu kör vi på. Får tänka i huvudet att vi står kvar å inte gått upp så är det nog lugnt när vi väger oss sen:( puss<3

2010-02-14 @ 11:44:29
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: fight for the "fit for fight"

sv. JOOOO, massa kärlek till dig! du är INTE sämst, absolut inte, tvärtom snarare!

du kommer igen, bigtime.

Ny vecka imorgon, det här kommer gå bra<33

2010-02-14 @ 21:07:43
URL: http://fightforthefitforfight.blogg.se/
Postat av: Dietbloggerskan

Hittade precis hit... Måste läsa igenom din blogg snarast! :-) Du har helt klart en ny läsare!

2010-02-14 @ 21:14:54
URL: http://dietblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0