en hälsning från x:et

Att hon inte kan ge sig. min kompis ringde nu och skulle ge mig en hälsning från x:et
att hon ska träffa M och hämta sina saker och att dom ska snacka. jaha? och? lycka till tjejen. han vill inte ha dig! och om han skulle vilja ha dig igen så vet jag ju att han inte är något för mig endå. aja, ska fixa mig nu och sen blir det stan med min älskade MH för lite shopping, svaller o fika. och sen blir det självklart träning. ha en bra dag tjejer! puss

idag har jag självklart jätte mycket ångest över:
1. jag käkade godis igår
2. jag gick upp 12 idag fast jag skulle gått upp 8 och söka jobb.
3 bara 5 dagar kvar på lovet och jag har en miljon grejer att göra.



Kommentarer
Postat av: elli

hoppas det löser sig med allt... ha en bra dag <3

2010-02-17 @ 14:13:32
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/
Postat av: skinny love

strunt i henne! hah, eller hur, men det är ju sant:)

2010-02-17 @ 22:04:57
URL: http://skinnylove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0