all i think about is you


så här vill jag se ut till våren! kroppen o stilen är klockren!
hallå bejbs. sover över hos MH idag. hon är själv hemma så vi har bara haft en riktigt härlig tjejkväll med killsnack och mys. längtar till imorgon. ska träffa M igen då. hela gänget ska ut så han kommer få träffa dem för första gången! ska bli intressant..failade idag med maten. men vet ni vad? jag orkar inte ens bry mig. det var iallfall inte godis och det var inte MASSA. det var faktiskt värt det. MH var så gullig som hade fixat innan jag kom. kunde inte med att säga nej. hoppas ni haft en riktigt bra dag

in

yoghurt, havrepuffar (150 kcal)
kyckling,paprika,lök,keso (200 kcal)
ugnsbakad lax liite sås,pasta (300 kcal)
2 vita rostbröd, tomat, ost, skinka,kryddor (300 kcal)

ut
träning mrl pass (-600 kcal)

dagens intag 350 kcal

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker tjejen på bildens lår ser konstiga ut, så stor upptill liksom. som en tratt.

2010-02-12 @ 05:13:11
Postat av: angelice

Skulle gärna se ut som hon. :)

2010-02-12 @ 12:39:21
Postat av: Cookie

Snygg bild:D

2010-02-13 @ 09:25:00
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0