jag saknar..

känslan efter att ha tränat stenhårt på gymmet varje dag en hel vecka
känslan när dagens mat och träning gör att man hamnar minus i kcal
känslan att att säga "nej tack" när man blir bjuden på godis
känslan när kläderna börjar hänga
känslan när man ställer sig på vågen och den visar minus
känslan av KONTROLL

det var bara en månad sen detta var mitt liv. innan det sket sig med M. nu är jag tjock IGEN. 70 äckliga kg visade vågen nu. det var nog det jag bheövde göra. ställa mig på vågen. FYFAN. nu fakking jävlar. ska inte göra er besvikna. back to the old me!!



Kommentarer
Postat av: b

Bland de bästa känslorna som finns. Värdelöst när de försvinner dock. Kämpa på!

2010-04-12 @ 14:54:24
URL: http://nevertoothin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0