helgen!

fredag
blev ingen grillning. för dålig väder! fick bli tacos inomhus istället haha. var väldigt trevligt och mysig endå. kändes endå lite jobbigt att vara där eftersom Xet (!!!) bor i huser brevid. menmen!

lördag
STRÅLANDE varmt väder. tog båten ut till ----ö och firade påsk där med MG och hela hennes familj. mycket mysigt! sen åkte vi tillbaka in till fastlandet på kvällen, fixade oss snabbt och drog till FJ som skulle ha hemmafest. den pågick heeela natten och morgonen fram till 10 eller något. eller då drog dem sista partygästerna hem haha.

söndag:
haha eh sova bort hela dagen var det som gällde här. tänker fortfarande på M. FJ var ledsen över sin pojk hon gillade. vi kom fram till att bajsa på killar! eller dem 2 iallfall. fast det är ju lättare sagt än gjort..jag tror det har skitit sig mellan M och xet. med tanke vad det står på hennes facebook och så..HOPPAS! haha

asså tjejer!! jag har ätit så mycket onyttigt. jag har gått tillbaka till mina gamla spår. tränar knappt, bryr mig knappt vad jag har stoppat i min mun. kännt som om jag inte har haft något att leva för endå så kan lika väl vara äcklig...men VAD FAN HÅLLER JAG PÅ MED? jag var så jävla duktig...för bara typ 2 månader sen. jag gick ner ett kg i veckan. och nu..tillbaka till mitt gamla feta jag. det här går inte. jag VÄGRAR vara the fat girl i sommarrrrr. bara ta nya tag!! ska vara duktig och plugga och träna och äta bra nu!!!


IRL tjejer visar hur sommaren ska se ut








Kommentarer
Postat av: skinnylove

åhh, hon i svart spets är sååå fin:)

2010-04-07 @ 09:53:40
URL: http://skinnylove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0