mamma varför gör du mig ledsen?



jag vill inte ens snacka om idag. jag är bara så jävla äcklig. vill inte träffa K i helg. varför ska han behöva se mitt feta jag. jag vill bara isolera mig. mamma är så jävla taskig med.

jag har pluggat idag som ett jävla djur. säkert 5 timmar non stop. sedan drog jag till MH för att kolla film och bara slappna av och detta kommer man hem till:
"vad trött du ser ut, vad e det med dig?? du börjar se så där psych störd trött ut!
jag ignonerar henne...hon börjar härma mina tuggljud från mitt tuggomi och kommenterar att jag har en luva på mig..är du 13 bast eller??
"mamma seriöst jag sitter och mailar lite lärare..."
ah nu ja när du bara slappat hos MH! klart du sitter med det nu!
hon går iväg en stund och kommer tillbaka..
varför har du börjar dricka så mycket? du är alltid full!!
EH VA?? det är jag ju inte!! dricker typ 1 gång i veckan och blir lite lullig typ.
mmh och dina kläder..luktar så mycket rök!! sluta vara så efter med allt..

FATTAR NI??? man kommer hem och blir rå attackerad. jag är as duktig i skolan, VERKLIGEN. jag håller det fint här hemma. diskade direkt nu när jag kom hem te.x..men jag kommer alltid bara vara en LOSER för henne..det sårar så jävla hårt..


Kommentarer
Postat av: Miss X

Din mamma verkar inte må bra själv av någon anledning, tror hon söker någon slags uppmärksamhet från dig... Hur gammal är hon? Har något hänt nyligen? Är hon ensamstående?

Tyvärr så blir det så ibland, att även om de har föräldraroller beter de sig mer som ens "jämlikar" och när sig på att trycka ned någon. I detta fallet dig, eftersom att hon "kan" och du är till hands...



Usch gumman! Vad tråkigt! =(

Men svälj inte betet, var trevlig och oberörd tillbaka, förklara dig inte. Prata så kort som möjligt.. Så ballar man inte ut själv iaf...



kram!

2009-09-02 @ 18:42:45
URL: http://dontswallow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0