sämsta mat dagen...

dansen var riktigt rolig faktiskt och svettig. hela det huset hade bara en sån härlig stäming. det är typ dans/teater/fotboll/textil lokaler där. och alla är verkligen skit snälla plus att det känns som alla känner alla. har redan knytit massa nya kontakter. det är faktiskt mest killar som är där vilket förvånde mig.
AJA pappa kom hem med mat frå max gatukök idag. jag var så hungrig att jag bara tryckte i mig allt dirr. och när jag väl börjat äta onyttigt går hela dagen åt helvete. köpte 100 gram geisha och 100 gram fatzer och tryckte i mig. gav bort några rader på båda kakorna till pappas flickvän iallfall..
MÅSTE sova nu. måste upp 6 imorgon så vad fan gör jag vaken? pallar inte med mina sömnproblem asså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0