en dag hemma själv

gah, får panik. vågen är ute på vift. skulle ju vägt mig igår men den finns ingenstans att hitta. jag måste iallfall ner i vikt NU. jag är trött på att gömma mig och springa ifrån dem bästa killarna direkt när det blir lite seriöst.
men eftersom jag inte vill skapa något sjukligt beteende har jag gjort lite regler om hur jag ska äta för att inte fastna i något ohälsosamt beteende. lägger upp det lite senare.
jag hade en lektion idag men jag skolkade från den. kännde att jag behövde vara hemma idag och återuppta lite kontroll. typ städa, träna och sådant i min takt. helt själv med. underbart...

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha! Jag var liten o tuff o tog ett par stringtrosor ;) Inte vågade jag lägga fram dem i kassan!

2009-10-21 @ 13:57:44
URL: http://controlmyself.blogg.se/
Postat av: down

visst är hon!

jag får äta frukt, bär, grönsaker, nötter och frön typ. Egentligen ska jag också få äta bönor och linser, men har inte ätit det någon gång under hela veckan som gått dock...



kram!

2009-10-22 @ 15:27:37
URL: http://downdowndown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0