killar kan inte få mig hel.


jag måste sluta tro att killar kan få mig att bli hel. jag bygger upp en bild att om han vill bli min så måste ju jag vara vacker och fantastisk. så om det inte blir som jag tänkt hamnar mitt självförtroende ennu lägre ner i botten.
jag måste börja ta hand om mig själv och inse hur bra och vacker jag själv är. man kan verkligen inte älska andra förens man älskar sig själv.

jag träffade aldrig ens S för det blev ingen utekväll. drog dock ut i lördags för att fira N.s pojkväns födelsedag. stötte på svin efter svin. hatar killar ibland. en kille försökte pussa mig på kinden men när jag ryggade tillbaka fast lät en annan killa pussa mig kallade han mig för jävla fitta.
den killen som jag lät pussa mig klickade jag direkt med. men när jag bad han passade min väska och kom tillbaka hade han bara dratt men min väska liggandes på bordet. som tur var, var inget snott förutom ett ciggpaket.

jag känner att det är dags att ta en paus från killar. VERKLIGEN. vart duktig och tränat och så idag iallafall. ska väga mig på söndag!

Kommentarer
Postat av: H

Fan vad störande. :s Åh, vad bra! Då fortsätter jag så gott det går med recept. :)

2009-10-06 @ 09:58:55
URL: http://myskinnydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0