jag skiter i alla andra killar, det var ju dig jag ville ha S...

jag kan inte fatta det, för 1 månad sen träffade jag dig i baren och bara visste att det var dig jag ville ha. trots att jag inte kände dig bjöd jag hem dig hem till mig och vi pratade i timmar innan vi bytte nummer och sa hejdå.  
flera gånger träffades vi efter det och vi insåg att vi var så otroligt lika på alla plan. jag har aldrig kännt så starkt för någon som dig. du var så otroligt speciell och unik.
vi båda var blyga men trots det försökte du, men ennu än gång stötte jag bort en kille tack vare min osäkerhet. jag hade bestämt mig att det var dig jag ville ha nu. men en ny flicka stod redan vid din sida och kysste dina läppar.
jag skriver detta med tårar i mina ögon. jag har förlorat dig, jag är försen. jag kommer aldrig hitta någon som dig och tanken på att det aldrig kommer bli du och jag känns lika hårt som att trycka in en kniv i min mage och vrida om. jag skrattar och ler när jag täffar dig men inombords skriker jag så högt som jag kan. men ingen hör, INGEN.
jag bryr mig inte hur lång tid det tar. men någon gång ska jag berätta för dig hur jag känner, någon gång..


Kommentarer
Postat av: sassa

:'( <3

2009-10-30 @ 16:02:18
URL: http://dreamininacasket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0