helgen

fredag
en av mina bästa killkompisar fyllde år så vi hade fixat en överaskningsfest till honom. ni skulle sett hans ansikte när 40 pers stod i vardasrummet och skrek BÖÖÖH när han kom hem. fastnade för en kille som var snygg och jätte "svår" SÅ typiskt mig, leta efter den konstigaste, svåraste, mest mystiska killen i hela rummet och sedan försöka "få" han. aja vi var där från halv 8 till 2 sen skulle vissa dra ut. pallade inte. ja hade gått alldeles för långt in i dimman om man säger så, och killen visade inget intresse förutom att glo och slänga bort blicken när man kollade tillbaka. hade drama med F och några tjejer med men orkar inte dra den storyn.
 
lördag:
N kom hit så satt vi i köket lyssnade på musik, drack vin och hade trevligt innan vi skulle dra ut. fick för mig att sms:a B som också skulle ut med sina kompisar (en kille jag såg 2 gånger på stan och tyckte han var rå snygg, sen hamnade vi på samma krog en gång och då tog jag tillfället i akt att prata med honom. han var på mig ett bra tag efter men gav upp då jag inte gav något tillbaka..det var ett år sen nu) sen mötte vi upp F och 4 pers vid spårvagnen och drog ut på krogen. det var SÅ kul! träffade typ alla jag kände och det visade sig att jag och B hade många gemensamma kompisar. nu smsar han till mig igen iallfall. jag och N var hemma vid 6 typ.

skit kul helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0