otippat är alltid bäst

Efter en otroligt oskön utgång igårkväll, ett möte med S som vanligt slutade i tårar och självömkan, var jag nådigt småirreterad och onödigt bakfull idag.
jag och FG hade bestämt oss för en killfri kväll och gick på bio. vi såg paranormal activity I LOVED IT.
alla där ute med skin på näsan som inte är känsliga måste se denna filmen.
fick ett samtal efteråt där det visade sig att girlsen satt och tog en drink på ett förkrökställe. jag och FG bestämde oss för att joina "en stund" detta blev självklart inte fallet.
det blev utgång hard style. drack som ett djur, dansade som ett djur, flirtade med boys som ett djur. träffade en kille där med det vackraste ansiktet nånsin. han var halvgreek och mystisk. slutade med att han ville att jag skulle hänga med han hem. men jag gav han mitt nummer och en puss på kinden. sen träffade jag B (!!!!!) stod utanför och rökte när den snygge jäveln kom dit. sprang mot han och hoppade upp i hans famn med benen runt han (äkta the nootebok style haha) han var riktigt PÅ idag, flörtig och kramig. me like..

               
            

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: T.L

wow låter faktiskt superhärligt...... avis!

2009-11-29 @ 22:53:31
Postat av: H

Ja, en massa dagar var snea. Hur är det med dig då? <3

2009-11-30 @ 08:14:15
URL: http://myskinnydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0