onsdag

FAKKING FAKkkk FAKKKK. dagen började skitbra. bra fukost, bra lunch..men sen bestämmer jag mig för att hoppa över middagen och ta någon frukt istället eftersom jag vill känna mig hungrig.
Det känns bra på något sätt. det var fan det dummaste beslutet jag gjort på länge!!!! kommer hem till MH för vi ska ha filmkväll. hon hade dukat upp med chips, blandgodis, choklad och ALLT ni kan tänka er. vad tror ni jag gör? trycker i mig så mycket jag kan såklart. skit bra verkligen. spy kunde jag inte göra heller. blev nojjig att hon skulle höra. så nu sitter jag här med uppsvälld mage med spyan i halsen.
så vad har jag lärt mig av det här? skippa ingen fukking måltid. du kommer hetsa.

här är en bild på mig när jag vägde 65 kg. tyckte själv jag var as tjock då. och nu väger jag 70 kg.
hej dubbel tjock...


Kommentarer
Postat av: H

Dina ben! <3

2009-11-05 @ 21:40:53
URL: http://myskinnydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0