Nov. 10, 2009

ush vad dålig jag har vart på att blogga. men jag har en riktigt ursäkt. blev magsjuk i söndags och spydde hela kvällen och natten. trodde seriöst jag skulle dö, men endå i mtt skadade huvud kändes det skönt. bara spy ut allt tills det inte fanns något mer att spy. kände mig renad nästa dag på något sätt.
har ingen aning vad jag väger men känner mig fett tjock. och MH fyller år på fredag så hon ska ha 17 tjejer hemma hos sig innan vi drar ut. och man vill ju knappast vara tjockast av 17 tjejer. sen ska vi dra ut och då ska jag träffa B med..

måndag
1 liten skål med yoghurt
1 liten skål med mjölk, flingor
träning -

tisdag
2 knäckemackor med ost, 1 liten skål yoghurt
en liten skål med mjölk,fingor
2 vita mackor med kräftskjärtor
träning: 1 h PW



Kommentarer
Postat av: sassa

2009-11-10 @ 22:45:14
URL: http://sassaheffaklump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0