fredagen den 13 är verkligen otursdag

kvällen började skit bra hemma hos MH med alla tjejer. vi drack, dansade, åt tårta osv. sen skulle vi iväg och alla var jätte taggade. jag med. jag skulle träfffa B(!!! och jag kände mig faktiskt snygg) och mina bästa killkompisar där med. så här blev det:

jag stod kö i 2 timmar som en packad sill i regn innan jag inser.. att jag glömt mitt fucking leg
jag kommer nästan hela vägen hem, när jag inser att jag glömt min mob på en toalett i stan
får åka tillbaka och hämta det, missar spårvagnen och får vänta på den 25 min.
B smsade tusen gånger men jag hade noll pengar på min mob.. och jag ville så GÄÄRNA träffa honom igår och bah kyssa han !

JÄTTE kul..

Kommentarer
Postat av: Jackie

Fan vad surt! :/

2009-11-14 @ 15:13:30
URL: http://skinnyseptember.blogg.se/
Postat av: sassa

åh, fan va jobbit! x<

2009-11-14 @ 17:51:39
URL: http://sassaheffaklump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0