facebook

jag HATAR facebook, den enda anedningen till att jag är med är för att jag håller koll på mig själv. oavsett om jag inte är med i facebook betyder ju inte det att det inte finns några bilder på mig. nu gick jag in där iallfall och en kille har lagt upp GROTESKT fula bilder på mig!!! asså för det första så är bilden tagen från "fel" sida (jag har en bra och en dålig sida) nr 2 den är tagen underifrån (HEEEEEJ FEEEEEEEEEEEEEETTTTTTT) NR 3, jag stter brevid S tjej som är typ 155 cm och pytteliten så jag ser ut som en GIANT. jag börjar nästan gråta. är det normalt?

Kommentarer
Postat av: selena

Jag förstår vad du menar, jag är likadan :(



frågestund i min blogg!

2009-11-24 @ 21:05:04
URL: http://selenathin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0