nervös

träffade både studiehandledaren och rektorn idag om att jag kanske ska få gå om ett år. dem vet inte än eftersom jag kanske inte har tillräckliga skäl. tydligen är inte det tillräckliga skäl att ha en pappa som dricker och knarkar och påverkar mitt liv katastrofalt. men måste ha svårt fysiska eller psykiska problem plus att man måste diskutera om detta ett halvår innan. men jag har endå en chans. dem skulle återkomma med sitt beslut efter ett möte med någon annan. jag är nervös, jag måste få gå om. MÅSTE. 

darför måste jag få gå om
jag har fem ig som jag måste fixa. visst, jag kan fixa dem på komvux eller köra prövningar med detta är mycket mer komplicerat. jag hamnar i den lilla kvoten som kommer in om jag ska plugga vidare. jag vill tillbaka till skolan, fixa min betyg på rätt sätt och vara klar med skolan när alla mina kompisar är det ( alla mina kompisar har gått om 1 år eller är 91:or)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0