bad boy and the good booy again

i'm back, tjockare än tjockast. mer lost än någonsin. jag vet inte vem jag är längre. jag hookar upp med nya killar varje helg. inte sex, men endå. jag känner mig endå äcklad efteråt när dem går därifrån utan att ens titta på mig. jag har blivit besatt av att få uppmärksamhet av fel sorts killar. players, svin, bad boys you name it.
jag hookade upp med H (läs good boy vs bad boys inlägget nedan) när han dök upp på min fest och inte J. det var så hett så jag höll på och dö. nästan så att jag glömde bort att han va ett svin. men jag blev snabbt påmind när han satte på sig sina kläder och gick. utan att knappt kolla på mig. han vann. den jävlen vann mig..
nu har det gått ca 3 veckor sen j var hemma hos mig och jag blev småkär. vi har inte hörs sen dess. men han har aldrig lämnat mina tankar. kände att jag inte hade något att förlora och skrev till han på msn. han var glad och social...HAPPY

Kommentarer
Postat av: Jackie

Åh, jag vet precis hur det är att vara beroende av bekräftelsen från killar..

2009-07-31 @ 19:07:22
URL: http://hemligheterna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0