knocked down

"jag har aldrig tyckt om dig på det sättet och kommer aldrig göra det heller"

så sa S till mig i fredags. jag blev ledsen.. inte framför honom men på toan. hon som hade festen som jag står ganska nära, tittar mig i ögonen och säger "jag bjöd inte hit dig för att du ska vara ledsen, du drar ju ner festen fattar du väl?"
detta var bara 2 av typ 5 hemskt elaka saker folk sa eller gjorde mot mig. orkar inte ta allt men jag kan bara säga att det var grovt. jag har aldrig vart så ledsen i hela mitt liv. jag har aldrig gjort dessa människor något. och på toppen av allt hade jag bjudit dit B, som självklart inte förstod nånting. han var hemma hos mig dagen därpå och kollade på film och sov över. vi kysstes inte ens. jag ville inte. han är världens snällaste och snyggaste kille och jag tycker inte om honom. jag har i princip ätit, rökt, gråtit, legat i sängen och kollat på filmer i 2 dagar och tyckt synd om mig själv.


Kommentarer
Postat av: J

Åh.. :/ vet inte riktigt vad jag ska skriva! Hoppas att du mår bättre snart! Skicka ett mejl eller något om du känner för att skriva av dig. Kramar!

2009-12-08 @ 03:28:32
URL: http://fortitudointima.blogg.se/
Postat av: Jossan

:( hoppas det blir bättre och jag hatar när folk inte låter en vara ledsen, det blir ju inte direkt bättre av att se säger till en att man måste va glad! KRAM

2009-12-08 @ 15:40:21
URL: http://wannabeskinandbones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0