FFL 1200 - fat for life och 1200 kr fattigare

ush vilken jobbig dag. började klockan 8 och lyckades bara få några timmars sömn inatt, slocknade när jag kom hem och fick inget gjort, sen satt flera timmar och jobbade (tjaffsade) med mina företagspartners. vi håller på och startar upp ett handelsbolag utanför skolan = massa jobb och bråk. steg på spårvagnen och tänkte inte på tiden. kontrollanter kommer på och mitt kort och såklaaaaart hade det slutat fungera för 20 min sen. hejdå 1200 kr!

frukost: 2 knäckemackor med leverpastej, thé ( 150 kcal)

mellis: en halv smoothie (56 kcal)

lunch: en laxbit, ärtor, 3 små potäter (300 kcal)

mellis

middag: en baguette med kyckling (300 kcal)

kvällis: lite rester från familjens mat (150 kcal)

träning:

dagens intag - 956 kcal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0